tisdag, oktober 25, 2005

En dålig människa är jag

Försov mig idag (vilket så gott som aldrig hänt). Väckarklockan ringde kanske, kanske inte. Vad vet jag? Men jag får väl se det som en bonussovmorgon. Har inte så många sovmornar nuförtiden, heltidsarbetande mellan 8-5 som jag är. Sandra har tydligen också haft en annorlunda morgon.

Var i kyrkan igår kväll på FN-gudstjänst. Barnkörerna sjöng för en nästan fullsatt kyrka - varenda mamma, pappa, mormor och farmor var väl där för att beundra sina telningar. Visst är dom söta, men har man inget eget litet mirakel med i kören är det inte liiika kul ... Faktiskt. Så det så. Jag vet, jag vet, det är inte PC att tycka så men det skiter jag i. Men, det erkänner jag, jag skulle aldrig säga det högt. Feg är jag också. Jag är en dålig människa, dålig dålig dålig.

Nu ska jag ta en kopp kaffe.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida