fredag, april 18, 2008

Jag är ingen talare...

och heller ingen bloggare just nu. Det händer inget som jag kan skriva om här - jag kan inte bara skriva om vårtecken, det bli lite tjatigt. Alla vet ju att våren är här eller på väg, beroende på var ni befinner er. Men en liten livsresumé kan jag väl klämma ur mig.

1. Min närmaste arbetskamrat har blivit mormor. Många bebisbilder blir det, men det är kul! Hon har längtat länge efter barnbarn.

2. Selma, Sven & Mysan mår bra. Av hönsflocken återstår endast två höns och en tupp - räven och höken har varit framme igen. Jag har ett par höns till på gång, måste fylla på med lite nytt blod.

3. Staren har byggt bo i päronträdet (äsch där kom det ett vårtecken iaf, sorry).

4. Jag ska ha semester 25/4-5/5.

5. Jag har köpt penséer idag, gula och blå. Trevlig helg önskar jag er alla!


4 kommentarer:

Klockan 8:40 em , Anonymous Anonym sa...

Själv blev jag mormor för 5:te gången men det vet du redan. Lika roligt denna gången också men man trappar ner på babybilderna ju fler det blir. Våren skall alltid uppmärksammas och dess tecken blir alldrig tråkiga.Så det så. Keep up the good work..

 
Klockan 9:11 em , Blogger En liten AnCa sa...

Precis sådär känner jag oxå ibland! Men sen plötsligt så hittar man nån gammal sak i gömmorna eller så händer det nåt litet eller stort o så sitter man där vid tangentbordet igen!

Vad är det för fel på vårtecken då? Det är ju sååå underbart jag får aldrig nog av dem! Har låtit mig roas av ett triangeldrama med tre hackspettar i kväll. Jag tror de fightatdes om samma dam!

Ha en skön helg i våren shärliga tid!!!

Kramis // AnCi

 
Klockan 9:23 fm , Blogger Frk Fleggman sa...

Tack för glada tillrop! Och du generalskan, när tänker du komma och dricka upp skumpan?

 
Klockan 10:53 fm , Blogger Humlan sa...

Klart vi ska lovsjunga våren på alla sätt vi kan! Det blir aldrig trist. Vad ska du göra på din semestervecka? nyfiken...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida