onsdag, oktober 26, 2005

Man hänger väl me

Jag har installerat MSN i min dator. Nu kan jag chatta med min gamla bästis i Göteborg. Det är helfestligt, ju. Jag vet att jag inte är nån pionjär på det här området, men för mig är det nytt och spännande.

Dagen som igår var en regnig dag gav ingen tingeling souvenir. Den gav bara blöta leriga katter som inte ville vara ute. Nä, "vi trivs bättre inne" sa dom och gjorde sitt bästa för att kläsa sönder soffan, knorvla ihop mattorna och vara allmänt rastlösa. Halv fyra gick dom ut i morse (i natt).

Ikväll måste jag göra mina räkningar. Ångest.

2 kommentarer:

Klockan 7:53 fm , Blogger Herr R sa...

Lyfter på hatten för ett bra nick-name.

/Kol-Erik Vresig

 
Klockan 10:09 em , Blogger crrly sa...

Oj, vad jag gillar din blogg!!!!

Ja, ditt namn med. Men dina ord...! :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida