tisdag, mars 13, 2007

Fångad av ett vildhallon och universums tråkigaste

Jahaja... konstiga grejer var det...

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blivit ”tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg samt ange reglerna för spelet. Sen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista på deras namn. Efter det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de blivit ”tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex konstiga saker om mig:

1. Jag gillar att städa.
2. Mina krukväxter dör - därför har jag inga.
3. Jag gillar inte äventyr av det slaget där man riskerar livet. Typ klättra och dyka som är så poppis. Eller utförsåkning, hjälp va läskigt!
4. Jag älskar "gubbmat" - typ raggmunk, kåldolmar, stekt fläsk med löksås, rotmos o fläsklägg.
5. Jag har vägt lika mycket sen jag var 20. Det är "några" år sen.
6. Jag har en ögonpenna (en blå) som jag fick av en kompis mamma när jag gick i 5:an. Den använder jag fortfarande. Nu är den bara 3 cm lång, men fortfarande lika bra.

Nu är det ju meningen att jag ska fånga 6 andra bloggare, men jag är så underlig så jag gör inte det. Det var så jobbigt att komma på de här 6 grejerna om mig själv och det vill jag inte utsätta andra för!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida