måndag, mars 26, 2007

Hurra?

Idag fyller jag år. Men jag måste säga, att inte är födelsedagarna som förr i världen. Då låg man vaken från kl 5 och väntade på att mamma o pappa skulle komma med paket och varm choklad på sängen.

I morse blev jag väckt halv 6 för hunden ville ut och leka (!). Sen kunde jag inte somna om. Det kunde däremot hunden. Katterna också, för den delen. Dom väckte mig redan vid halv 3 och ville ut. Sen slank dom in på morgonkvisten och rullade ihop sig hos husse och hunden i sängen. Mysigt. För dom.

Men jag ska inte klaga. Det var en vacker morgon, koltrasten sjöng för mig och tranorna trumpetade en fanfar. Och jag blev faktiskt uppvaktad igår, av både familjen och släkten. Så det är inget synd om mig.

1 kommentarer:

Klockan 5:45 em , Anonymous Anonym sa...

Stor, stor födelsedagskram och väldigt mycket Hurra också

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida