fredag, maj 25, 2007

Snurre

Har köpt mig en uppladdningsbar grästrimmer, nu är jag fri att fara runt överallt och snurra bort generande gräsväxt. Det är väldigt skoj! Rekommenderas. Hade en med sladd förut, men det var värdelöst i vår stoooora trädgård. Den gick så lämpligt sönder i höstas och då var det fritt fram att shoppa en trådlös. Kostade bara lite, det var höstrea, tror jag gav typ 800 spänn.

I helgen ska jag ägna mig nästan uteslutande åt trädgården. Lilla Selma och kära maken är bortresta (tomt är det!) och dottern ska va med sina kompisar i stan. Så det är bara att ta på knäskydden och arbetshandskarna och köra hårt!

Till generalskan säger jag: "Have a nice" och till er andra säger jag "Ha en underbar helg!"

1 kommentarer:

Klockan 10:04 fm , Anonymous Anonym sa...

Har skavsåren på knäna och smutsen under naglarna börjat gå bort efter helgens hårdkörning i trädgården?
Kramis...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida