onsdag, maj 30, 2007

Trädgårdsarbete någon?

Jamen så det blev i helgen - inte fick jag nåt ogräs rensat! Istället damp det ner trevligt och oväntat besök som jag lyckades övertala att stanna hela helgen. Så en massa fniss och babbel och vindrickning blev det istället för kantskärning och stenflyttning. Men jag kan trösta mig med att ogräset och stenarna finns kvar till nästa helg!

Igår kom mannen och hunden hem igen efter en veckas "semester" i Dalarna. Väldigt mysigt, båda två hade saknat mig jättemycket sa dom...

1 kommentarer:

Klockan 10:17 em , Anonymous Anonym sa...

Det lät ju betydligt mycket trevligare att umgås med trevligt sällskap än att krypa på knäna i trädgården! Bättre lycka med ogräset den här helgen!!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida