måndag, januari 02, 2006

Hej konsument!

Senaste impulsköp: En DVD-box med Hedebyborna
Bästa promenad: Ut till postlådan och hem igen
Äter lyxmiddag på: Hemma vid köksbordet
Favoritgata: Västra Storgatan
Bästa förfestmusiken: AC/DC
Reser helst till: Tobago
En bra gå bort-present: Ett paket kaffe
Favoritlyxartikel: Champagne
Älsklingsljud: Blurpet från kaffebryggaren
Senaste upptäckt i Stockholm: Att jag inte ville bo kvar där längre
Favoritgalleri: Galleri Sjöhästen
Favvosajt: DN
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma vid köksbordet
Fikar gärna på: Jobbet
Favoritfärg: Rosa
Rockstjärna jag vill träffa: Christer Sjögren :-)
Favvoskor: Mina Schollkängor
Klädkonto per månad: 300,-
Mest överskattade affär: Liedl
Mode jag aldrig vill se igen: 80-tal
Bästa fyllekäket: Knäckemackor
Dansar helst till: Rammstein
Senast gnolade: Bered en väg för Herran
Bästa diktsamlingen: Vad som helst av Tranströmer

3 kommentarer:

Klockan 11:45 fm , Blogger Roger sa...

Det mesta verkar bara bra. Men Hedebyborna ? ;-)

God fortsättning själv :)

 
Klockan 1:06 em , Anonymous Anonym sa...

Hedebyborna är kult.

 
Klockan 10:57 em , Blogger Maria sa...

Intressant kombination med Bereden väg för herran och Rammstein! Du kanske skulle tipsa dem? Annars ville jag bara önska gott nytt år! Och säga att jag älskar snö!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida