torsdag, januari 05, 2006

Nu är det helg ... och svälj

Så var det dags för lite långhelg igen! Härligt. Trettondedag jul. Vi (kyrkokören) ska ha julkonsert i morgon tillsammans med ungdomskören. Det blir skoj, det lät riktigt bra igår på genrepet. På lördag ska jag nedsänka mig i vedeldat träbadkar under stjärnorna med nån lämplig dryck, det blir en höjdare! Så helgen verkar bjuda på en del trevligheter.

En läskig grej - i morse hade jag två fluktare när jag gjorde mina morgonbestyr. De låg på tvättmaskinen och tokstirrade på mig när jag duschade, borstade tänder, sminkade och fixade.

4 kommentarer:

Klockan 12:25 em , Blogger Roger sa...

Vedeldat lät härligt.
Körkonserten lät kul.

Men det där med fluktarna...det öäskiga kanske inte var att de tittade...utan hur två fluktare kan ha tagit sig in i huset och lagt sig på tvättmaskinen (vilka märkliga bilder det väcker i huvet)

 
Klockan 1:52 em , Blogger Pia-Pralin sa...

Trädbadkar är en underskattad avstressnings metod, det är ju helt underbart att sitta utomhus oavsett väderleken och njuta...

 
Klockan 8:18 em , Anonymous Anonym sa...

Bara man inte tar vatten över huvud osv om man inte har det under armen.

 
Klockan 12:40 em , Anonymous Anonym sa...

Du borde inte låta hönsen komma in i badrummet....

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida