tisdag, januari 17, 2006

Sven fulbloggar

Jag är inte alls inbillningssjuk - jag hade ätit en olämplig råtta och blitt JÄTTESJUK. Jag och husse fick åka till djurdoktorn som gav mig äckligt dropp i tassen och då blev jag JÄTTEARG! Då fick jag en spruta (AJ!) med nåt knark så jag blev helt såsig i kolan. Nu är jag hemma och husse vaktar varje andetag och bär mig om jag behöver byta plats eller gå till matskålen. Jag har ätit två knispisar och druckit lite vatten. Det är VÄLDIGT synd om mig. Svaga hälsningar, Lille Sven.

2 kommentarer:

Klockan 9:20 em , Blogger Maria sa...

Drick mycket, vila och krya på dig :)

 
Klockan 11:29 fm , Blogger Pia-Pralin sa...

Stackars Sven, att äta råttor som har passerat bäst före datum kan vara vanskligt!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida