torsdag, februari 23, 2006

Solen skiner - blajblogg

Efter veckor av grå grå grå lyser faktiskt solen just nu! Hurra! Det blir en lunchpromenad till McDonken eller, om det finns, sushi från Hemköp. Sverige slog Schweiz i OS-hockeyn och är vidare till semi. Jag är inte helt glad åt det, tycker fortfarande dom är en samling divor. Vad jag däremot är glad åt är Anjas guld som satt som en smäck. Annars har jag en very bad hairday idag, ska klippa mig den 10 mars och det känns som en evighet till dess. Dottern har åkt till kompisar i annan stad och pappan och jag är ensamma hemma - detta ska manifesteras ikväll i en orgie. I bruna bönor och fläsk. Jag menar alltså att vi ska njuta av att ÄTA det, inget annat... Hönsen värper ganska bra nu, dom har väl fått lite vårkänslor. Vi hoppas bara att de får vara friska och inte får nåt otäckt virus. Nä, nog blajbloggat för denna gång!

Har ni nån bra rolig historia att dela med er av? Det var längesen jag hörde nån bra.

3 kommentarer:

Klockan 12:26 em , Anonymous Anonym sa...

Tack för ditt inlägg i min blogg. Jag ska snart också ut och njuta av solen. Helt underbart. Att man kan bli glad av så lite?!!

 
Klockan 12:23 em , Blogger Rex sa...

Bruna bönor med fläsk, orättvist det äter vi aldrig hemma hos oss min sambo gillar inte det.

 
Klockan 12:34 em , Blogger Pia-Pralin sa...

hihi...jag glömmer alltid sista meningen i alla roliga historier så...jag är ingen bra historieberättare direkt :-)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida