måndag, november 13, 2006

Vad hade Nils Edvall i munnen i lördags kväll?

Jag hade faktiskt lite förväntningar på SVT:s nya lördagsunderhållning med Mona Zeilitz och Nils Edvall (Bingo Royale). Det skulle jag inte ha haft. Jag blev bara beklämd av att se detta krystade försök till underhållning. Det var... tja uruselt tror jag får bli mitt slutgiltiga omdöme. Så det programmet har jag sett två gånger nu - första och sista.

Helgen bjöd annars på mycket vila - välbehövlig sådan. I lördags var det perfekt soffpotatisväder - regn, blåst och grått grått grått. Fanns ingen anledning att kliva ur pyjamasen på hela dagen. Så det gjorde jag inte.

2 kommentarer:

Klockan 2:31 em , Blogger Pia-Pralin sa...

Låter underbart... undra när jag skall få en sån lördag!!! :-)

 
Klockan 10:07 fm , Anonymous Anonym sa...

Du har tur du som bara kan släppa ut hunden, själv var jag tvungen att ge mig ut i eländet!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida