måndag, september 10, 2007

Lite ditt o datt

I fredags var jag ledig (som jag skrivit om tidigare). Det var LYX! Tog en tvåtimmars promenad med Selma efter frukost. Sen lite lunch. Sen två timmars lingonplockning. Sen grillade vi i eftermiddagssolens sken. En riktigt bra dag!

Resten av helgen gick också i hem/skog/trädgårds-andan. Det åskade rejält i lördags eftermiddag, annars har vi haft helt OK väder. Det är så skönt i skogen nu när det börjar bli lite höstlikt. Det luktar gott och är allmänt vackert. Vi hade 10 dovhjortar ca 20 meter från huset i lördags, 5 hindar och 5 kid. Bambi live!

Eftersom jag var man- (och hundfri) i går kväll, avslutade jag helgen med 12 avsnitt på raken av Absolutely Faboulus, en halv chokladkaka och ett glas rött. Sen sov jag gott!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida