måndag, december 22, 2008

Nu vänder det!

Märkte ni nåt i morse? Var det inte lite ljusare? Nä, kanske det inte märks så påtagligt ännu men rent psykologiskt så märks det. Det har vänt! Jippi!

Var lite "Ernst" igår och gjorde fint utanför dörren hemma, med granris i en bleckhink och garnfåglar. I morse hade allt blåst åt h-e ... men jag lyckades rädda mina garndomherrar från att blåsa ända till Norrköping iallafall. Jag får göra om allt ikväll och säkra min installation lite bättre, så den står emot vinterstormarna.

Vi var på CityGross och handlade julmaten i lördags, HUVA vilken stor butik. Lite för stor för mig, det dröjer nog till nästa besök. Vår lilla stad är helt nerlusad med stora mataffärer, jag fattar inte hur alla kan gå runt. Ica Kvantum Coop Forum CityGross Coop Extra Liedl Willys Hemköp Ica Supermarket ... Ja ja, det är bara att önska lycka till.

1 kommentarer:

Klockan 5:04 em , Anonymous Anonym sa...

Gå in på hemnet.se, sök kalmar län(/öland), Sedan vimmerby, på villor, och så är det kungsgatan 30.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida