tisdag, februari 24, 2009

Tjena

Snö har vi fått, det är väldigt vackert hemma i skogen. Och grusvägarna blir släta och fina om än lite hala. Jag har fått en gräslig förkylning och hostar så jag blir blå i fejset men jag är rätt pigg iallafall, konstigt nog. Fick dock skippa kören igår kväll, det var inte läge för någon sopraninsats, och jag tror inte jag platsar i basstämman haha.

Dottern är på väg att flyga ur boet, hon och en kompis funderar på att hyra en trea tillsammans. Det blir spännande att se hur hon klarar det, men det går nog bra. Hon blir 20 i maj, så det är dags att pröva om vingarna bär. Men lite läskigt är det ...

På fredag drabbar jag och syrran huvudstaden - det ni!

1 kommentarer:

Klockan 1:06 em , Anonymous Anonym sa...

Tack vad snäll du är!!!

Tyvärr så har jag inte fått bukt med min förkylning, var till doktorn idag o det visade sig att jag hade en kraftig bihåleinflammation, så nu är det penicillin och ett par dagars vila till, suck!!!

Visst bävar jag oxå för när ungdomarna ska flytta hemifrån. Jag får väl känna av det på riktigt i höst när Vicke ska in i lumpen, suck!!!

Nej nu ska jag lägga mig under filten en stund och vila lite...

Kram // AnCa

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida