fredag, februari 24, 2006

Snorigt


Min blogg har på senaste tiden mest handlat om mat och sport. Därför ska jag nu drastiskt byta ämne - till snor. Jag är dyngförkyld. Helt igenkorkad. Känner ingen smak, ingen lukt och ingen matlust. Har köpt ett big pack pappersnäsdukar och räknar med att helgen kommer att försvinna i ett snorigt töcken. Tur att det är lite kvar av OS att glo på när jag ligger utslagen i soffan.

Innan jag helt beckar igen vill jag dock passa på att påminna om Lutherhjälpens fasteauktion som drar igång på söndag. Istället för en av de där semlorna som ändå bara hamnar runt midjan, skänk några guldtior till jordens hungriga hälft.

2 kommentarer:

Klockan 9:24 em , Blogger Maria sa...

Krya på dig! Kanske blev det lite bättre av hockey-semin och OS-guldet idag =)

 
Klockan 11:46 em , Blogger Vild-hallon sa...

Krya på dig!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida