fredag, mars 31, 2006

Så här är det

Tack för alla omtänksamma kommentarer. Läget är så, att min lilla mamma är jättesjuk och ligger på Ack. sjukhuset i Uppsala. Vi har fått veta att hon aldrig kommer att blir helt frisk, men vi hoppas ändå att hon ska bli så bra att vi kan få hem henne igen.

Idag är jag hemma och försöker hämta kraft genom att göra lite vanliga saker och träffa min familj och mina katter. Just nu är läget för mamma stabilt så jag vågade lämna henne för en dag - andra i familjen är hos henne.

Det känns som jag har ett stort isblock inne i bröstet och en bisvärm i huvudet.

5 kommentarer:

Klockan 8:51 em , Blogger Pia-Pralin sa...

Skickar en stoor styrkekram till dig!

 
Klockan 10:59 fm , Anonymous Anonym sa...

Tänker på dig!
/vild-hallon

 
Klockan 8:55 em , Blogger Maria sa...

Ojoj, inget roligt du går igenom. Hoppas hon kan komma hem snart, men kan inte göra annat än hoppas på det bästa.

 
Klockan 11:58 em , Blogger S-Man sa...

Hoppas att din mamma repar sig fortsomfan.
Mina tankar är med dig...

 
Klockan 8:50 em , Anonymous Anonym sa...

Har inte kollat bloggen på den senaste veckan. Trodde inte att du orkade med den.
Tänker mycket på dig.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida