tisdag, juni 12, 2007

Ernst Eko Kirsczhczteiger

Kollade lite på nya Sommartorpet igår. Jag är inte vidare förtjust i BarfotaErnst, så lite självplågeri var det. Och inte hjälpte detta års Sommartorp till att bättra på mina känslor, tvärtom - de hade lagt en upprepning/eko på allt Ernst sa. Han stod och kladdade ihop en sillmacka och då la dom in upprepningar på typ stödord ur det hans just sagt. Skitjobbigt! Inzooming på hans mun och så kväker han "härlig sälta" eller nåt annat klyschigt. Och varför ska karln "laga mat" i Sommartorpet? Helt onödigt om nån frågar mig. Det är tillräckligt kräkframkallande att se honom "känna in ett rum" eller klä in ett vindstak i tyg.

Och till alla Ernstfans säger jag bara - kolla in Kristoffer Lundström, programledare för Kobra. Snygg som Ernst, men på riktigt!

1 kommentarer:

Klockan 4:24 em , Anonymous Anonym sa...

Äntligen en bloggare med smak! ;-) Ernst är bläblä för bläblä, som min dotter brukade säga. Jag tittar inte längre, annat än i just självplågande syfte. Kanske man skulle plåga sig lite i sommar också?

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida