onsdag, juni 25, 2008

Viktigt inlägg

Snart är det fika. Dagens höjdpunkt. Vi samlas i en halvtimme och käkar mackor och bälgar kaffe, samt avhandlar viktiga saker. Idag ska väl Allsången diskuteras, kan jag tro. Jag gillade Miss Li. Och Christer Sjögren, förstås, han är alltid bra. Men jag är för gammal för Håkan, fattar inte riktigt storheten där. Han är rätt söt, det är han faktiskt. Fast sjunga, det kan han inte enligt mig. Bosse Parnevik kan pensionera sig nu, tack så mycket. Och Arja var pinsam. Så, där har ni mitt bidrag till kaffesnacket!

3 kommentarer:

Klockan 9:11 em , Anonymous Anonym sa...

Allsång på Skansen ger meningslösheten ett namn. Arja var inte bra från början och borde ha tagit sin pension och dragit bort till de finska skogarna. Bosse Parnevik var inte rolig då och är en katastrof idag. Den där Håkan vad han nu heter är AVSKYVÄRD tycker jag så på det stora hela var det väl Christer Sjögren som gav någon behållning. Trist, eller hur.

 
Klockan 9:04 fm , Anonymous Anonym sa...

Nämen! Hm måste komma med ett inlägg. HÅKAN var väl det ända som var något att ha ja och Miss Li. De övriga kan väl dra ett täcke över sig. Ja ett väldigt meningslöst pogram som ändå ger lite sommarkänsla för mig.

 
Klockan 9:12 fm , Blogger Humlan sa...

Oj, har allsången börjat? Jag har visst inte sett nå Tv på tre veckor tror jag. Så jag kan tyvärr inte komma med nåt bidrag i debatten.
Myggornas sång lyssnar jag däremot till på altan varje kväll, härligt!
Syrran; packa myggspray när du kommer!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida