onsdag, juli 09, 2008

Det närmar sig ...

Ojoj, 2,5 arbetsdag kvar... Idag var det rea på torget, alla växter 50% rabatt. Jag fyndade två kinesiska riddarsporrar och fyra margueriter för 80 spänn. Billigt!

Jag känner hur huvet börjar "koppla ner" för semester, ingen lust finns att ta tag i nåt nytt och mitt enda mål för veckan är att ha ett rent skrivbord när jag går hem på fredag. Och det ska nog lyckas om inget oförutsett inträffar.

För er som undrar - kalvarna växer och frodas och verkar ha kul ihop.

2 kommentarer:

Klockan 8:41 em , Blogger Pia-Pralin sa...

ojoj oj.. mitt skribord kommer nog aldrig någonsin vara rensat!!

 
Klockan 8:10 fm , Blogger Humlan sa...

Ha det så skönt på semestern, sköt om blommorna, kalvarna och mannen så syns vi snart!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida