fredag, juni 27, 2008

Livet börjar vid 46...

Så står det i bladet idag. F.d. Miss Universum Yvonne Ryding intygar, "så är det". Och lite ligger det väl i det. Jag mår rätt bra just nu. Vet inte om det beror på att jag är just 46 år, skit samma, det är bara att tacka och ta emot. Just nu cirkulerar en lista i bloggvärlden, "10 saker du är tacksam för". Här är min lista:

Jag är tacksam för...
1. Att jag har hälsan.
2. Att jag har kärlek i mitt liv.
3. Att jag ingår i ett sammanhang; med familj, vänner och bekanta.
4. Att jag har ett jobb.
5. Att jag har världens underbaraste djur.
6. Att jag sjunger i en rolig kör.
7. Att jag bor på landet.
8. Att jag bor i Sverige.
9. Att vi inte måste vända på slantarna för att få mat för dagen.
10. 1000 små saker som förgyller min vardag.

Glad helg!

2 kommentarer:

Klockan 5:36 em , Anonymous Anonym sa...

Aha, det är då det börjar! Jag får vänta ett helt år! ;-)
Men det är helt okej nu också så jag väntar gärna. Trevlig helg!

 
Klockan 12:13 em , Blogger Humlan sa...

Jag hade det på känn... det där med 46 alltså. Så jag börjar förbereda mig redan nu!Det gäller ju att ha markplanerat lite innan...så kommer man igång snabbt med njutningen sen.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida