torsdag, oktober 02, 2008

Fjollor

Jag har varit i Stockholm på kurs. Det var längesen jag var i huvudstaden, så det var kul samtidigt som det var jobbigt. Det kuliga var själva kursen och att jag fick möjlighet att träffa min gamla kompis generalskan. Det jobbiga var alla människor som trängdes med mig överallt. Usch, det är jag inte van vid! Hittade en klisterlapp på Designtorget med texten "VARNING FÖR LANTIS". Den borde jag haft klistrad i pannan.

För övrigt noterade jag att stockholmsmannen ser ut som en fjolla generellt. Var är alla riktiga män? Såg några blåbyxor på systemet, men t.o.m. dom såg ut att läsa modebloggar och använda Nivea for men. Hå hå ja ja. Tiderna förändras.

2 kommentarer:

Klockan 2:25 em , Blogger Humlan sa...

Vad kul att få gå på kurs i flera dagar! Lyxigt värre.

 
Klockan 8:58 em , Anonymous Anonym sa...

Ha ha ha ja, blåbyxor är det ont om *s*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida