torsdag, september 11, 2008

Fredagsfeeling

Idag har jag varit på möte om en julmarknad vi ska vara med och arrangera. Kändes lite jobbigt att konstatera att det inte är så mycket tid att vifta på ...

I morgon har jag ledig fredag - då ska jag plocka svamp, härligt! Och baka en kantarellpaj, för på lördag ska vi på kräftskiveknytis och jag har lovat ta med just en så'n.

Nu ska jag strax gå från jobbet upp på sta'n, ska shoppa en födelsedagspresent till Basse, barnbarnet som fyller tre år. Det blir en badrock. Jag törs väl skriva det här, han är ju inte läskunnig ännu!

PS Maken är fortfarande sjuk, igår åkte han till sjukhuset och blev ordinerad en pencillinkur. Förmodligen har han bihåleinflammation. Urk.

1 kommentarer:

Klockan 11:35 fm , Blogger Humlan sa...

Jul jul strålande jul!
Nog är det konstigt vad fort tiden går nu för tiden...Fortare för varje år faktiskt.Jag har redan prickat in julledigheten för i år, den blir låååång har jag bestämt!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida