tisdag, mars 03, 2009

Vårmånaden mars

Syrran och jag hade en lyyysande helg i Stockholm - allt gick som på räls. Vi bodde på hotell Tegnérlunden, som vi verkligen kan rekommendera för alla som är sugna på en shoppinghelg i Stockholm. Helt perfekt läge och supertrevlig personal.

Våren är här nu enligt almanackan, men det ser ut som julafton, med en massa snö (jag vet, allt är relativt, men det är mycket för oss denna vinter iallafall ...). Jag dras med en envis förkylning som inte vill ge med sig trots diverse huskurer och hälsopreparat, har fått utebli från två körövningar vilket retar mig alldeles väldigt.

Det är lite grejer på gång som jag inte kan berätta om här riktigt ännu. Spännande saker ...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida