torsdag, april 23, 2009

Det närmar sig flytt

Nu är det inte långt kvar - en vecka närmare bestämt. Det är verkligen inte mycket kvar att packa, så i helgen ska jag börja städa i tömda skåp. Den 30 april går flyttlasset, jag kör personbilen upp, med katter och hund. Det kommer katterna tycka väldigt illa om, har jag en känsla av. 43 mil i en bur, hur kul kan det vara på en skala? Gissar på "jamsession" större delen av vägen. Selmahunden älskar att åka bil, så henne är jag inte ett dugg orolig för.

Idag besiktade jag bilen, det gick bra. En trasig lampa, det var allt. Slapp komma åter och visa upp mig, det var bara att lova "farbror Bilbesiktare" att byta lampan.

Vädret inför helgen ser ut att bli superfint, grillvarning är härmed utfärdad. Fredag är ledig dag för mig, så jag önskar er alla en trevlig helg!

6 kommentarer:

Klockan 10:33 fm , Anonymous Generalskan sa...

Så alldeles fantastiskt. Jag skall tänka på dig då du står i flyttlådorna. Det är ganska jobbigt
men ack så givande när man får packa upp på nya stället.
God tur i alla av seenden

 
Klockan 11:18 fm , Blogger Humlan sa...

En vecka går svindlande fort!
Hoppas du får en härlig sista helg i huset! Kram, Syrran

 
Klockan 3:35 em , Anonymous Sega pappan sa...

Grillvarning var det ja! Idag inhandlades årets första flintastek.

 
Klockan 10:02 fm , Blogger AnCa sa...

Kanske är datorn redan nedpackad??? Ville ju bara titta in och önska lycka till med stora flyttlasset i helgen!!! Du har väl lagt öronpropparna så att du lätt kan nå dem när katterna stämmer upp till skönsång i bilen ;)

Vad spännande och modigt att börja om så där!!! Jag beundrar dig!!!

Kraaaaam vännen! // AnCa

 
Klockan 8:21 em , Anonymous Anonym sa...

Ja tänk, snart har vi bytt boende både du och jag.

 
Klockan 11:37 em , Blogger Pia-Pralin sa...

nämen..här har jag missat massor hör jag... vem skall jag nu tänka på varje gång jag åker till Skavsta :-(

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida