onsdag, juni 03, 2009

Hemligheter

Just nu viskar folk i korridoren - nå't hemligt ska ske på lunchen med anledning av att jag och min närmaste kollega båda slutar jobba här snart. Eftersom vi inte tror det blir nån riktig röjarskiva, så var vi ute på egen hand igår, bara hon och jag, och röjde. Eller rättare sagt, vi var ute och käkade middag och drack vin, irish coffee och öl. Jag sov i allafall gott inatt.

Jag ska köpa mig en dator tänkte jag - har ni något ni kan rekommendera? Bärbar med stor skärm eller stationär? Ska använda till layoutgrejer, surf och lite word kanske.

1 kommentarer:

Klockan 7:53 fm , Blogger Humlan sa...

Nu blir jag nyfiken? Vad hände?
Angående dator så skulle jag vilja rekommendera ett samtal med min man, han är bra på det där, och det han inte vet tar han reda på!
Idag regnar det äntligen här hemma också, så blommorna får sig lite till livs! Kram Syrran

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida