tisdag, januari 31, 2006

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Roger och av Iaia.

Reglerna: Gör en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har.

1. Jag pillar på nagelbanden så jag blir skinnflådd.
2. Jag äter minst två smörgåskex med marmelad till frukost, som efterrätt efter mackorna. Det är förmodligen knark i smörgåskex, jag kan inte låta bli.
3. Jag snusar, men bara på fritiden.
4. Jag är lättrörd, blir tårögd av det mest konstiga saker. T.ex. hundvalpar, gamla farbröder som plockar tussilago, vacker musik, vårens första sädesärla.
5. Jag härmar dialekter som en papegoja och tycker danska är ett vackert språk.

Nu var det meningen att jag skulle utmana fem andra bloggare... men ni är ju utmanade allihop redan. Så jag lägger till en 6:e ovana - en viss lathet. Jag orkar inte leta upp fem outmanade bloggare. :-P

2 kommentarer:

Klockan 6:18 em , Blogger nyx sa...

Jag snusar också - men bara framför datorn, på jobbet :-)

 
Klockan 3:32 em , Anonymous Anonym sa...

Ha ha, det där ska jag ta tag i... i kväll...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida