fredag, juni 09, 2006

Sjungom studenten

Hela lilla stan är full av vitklädda, rosenkindade barn och ungdomar. Det ligger glädje och förväntan i luften. Solen skiner och bidrar till lyckokänslan.

Jag rycktes med i den allmänna glädjeyran på min lunchtimma och rusade in på H&M och Gina Tricot och shoppade några helt onödiga men JÄTTESNYGGA tröjor och ett par mysbyxor i svart plysch. Oj. Det var inte meningen. Men det kändes bra.

I morgon spelar Sverige mot Trinidad-Tobago i fotbollsVM. Vissa hejar jag normalt sett på Sverige, men eftersom jag varit på Tobago 4 ggr (det är min favoritsemesterö) så blir det knepigt. Jag får heja på T-T första halvlek och på Sverige i andra.

Trevlig helg önskar jag er alla, stora som små, svennar som tobaganer.

3 kommentarer:

Klockan 8:08 em , Blogger Maria sa...

Åååh, har du varit på Tobago, vad härligt! Några jobbarkompisar var nere och såg matchen och vittnade om den härliga stämningen dessa människor bidrog med med sin trummusik och sitt glada humör. Kollegorna orkade helt enkelt inte deppa över att det blev oavgjort när stämningen var så glad!

 
Klockan 3:04 em , Anonymous Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

 
Klockan 1:36 fm , Anonymous Anonym sa...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida