måndag, oktober 22, 2007

Selma rymmer, dammet flyger

Helgen har varit innehållsrik - jag har faktiskt träningsverk efter att ha flängt med städutrustning både ute och inne. Solen sken in genom fönstren och avslöjade dammlagren och jag fick väl åt nerverna och började storstäda. Det tog halva fredagen (ledig var jag, jadå) och nästan hela lördagen. Sen fanns ju söndagen kvar till städning av trädgården - det var dags att tömma alla krukor och städa bort vattentunnor, trädgårdsmöbler, vattenkannor och annat krafs. Och räfsa löv till komposten, jätteviktigt ju. Eftersom vi var upptagna med en massa viktigt och tråkigt, passade Selma på att rymma till andra sidan dalen och jaga lite kor. Ajabaja.

3 kommentarer:

Klockan 6:12 em , Blogger Blygisens betraktelser sa...

Låter skönt att få så mkt gjort. Selma? Hunden? ajabaja, voffsingen!

 
Klockan 8:43 fm , Anonymous Anonym sa...

Just det, lilla bushunden rymde. Och jag kan inte stava ser jag, träningsverk... hahaha! Statliga Träningsverket gomiddag.

 
Klockan 10:36 em , Anonymous Anonym sa...

Go Selma go!!! Lite bus måste vi gårdisar väl få göra???

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida