torsdag, juli 24, 2008

Men va nu då!

Ett snabbt avbrott i bloggsemestern! Befinner mig i bröllopsyra, min syster ska gifta sig på lördag och det är fullt pådrag här i Ljusdal. Tre hundar, tre fyra barn, 10 vuxna och tre grillar går på högvarv. Vädret är sagolikt, varmt som s-n. Idag var det rep i kyrkan, jag ska läsa en text och det kommer att gå åt h-e, jag började grina för texten är så vacker. Och min syster är så cool, hon är inte ett dugg nervös, jag fattar inte att vi kan vara så olika.

Alla är tilldelade div. arbetsuppgifter; vika festprogram, blåsa ballonger, laga alla luncher och middagar och tömma o fylla diskmaskinen typ 67 ggr om dan, hugga björkar, ta fram bröd ur frysen osv osv i all oändlighet men det är så KUL och alla är på topphumör!

Nu drar det ihop sig till middag och karlarna är grillansvariga idag, själv tror jag salladen står på min lista. Nu stänger jag för semester igen! Hej hopp din gamla ... sopp!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida