torsdag, november 05, 2009

Titta hon jobbar!

Nu har jag börjat mitt jobb - minst ett års vikariat på ett säljbolag. Vi säljer kött, av finare kvalitet. Jag är logistikmänniska - dvs ska hålla reda på leveranser och fakturering, svinn och returer, reklamationer och certifikat, prislistor och fan och hans moster. Typ. Det är så mycket nytt och så mycket siffror att min hjärna håller på att få härdsmälta. Men det är skönt att kliva upp på morron och gå till jobbet - jag lovar, efter 2 månaders ofrivillig ledighet är det faktiskt väldigt skönt!

I nya kören övar vi nu julsånger - det är riktigt kul! Men väldigt lite tid att öva, redan den 5 december ska vi ha konsert. Känns stressigt för oss som är nya.

2 kommentarer:

Klockan 8:20 em , Blogger AnCa sa...

Vad kul att du fått jobb!!! Bara att gratulera! Förstår att det e mycket att tänka på så här i början. Sonen här e så glad över sitt vikariat som lärare på skolan, där han gick ut i våras! Visserligen bara sex veckor men man behöver lite annat att göra efter att ha gått hemma i flera månader, det blir liksom inte roligt efter ett tag.

Tack för grattiset ang mitt nya "jobb", att bli mormor är stort!

Kramen // AnCa

 
Klockan 8:47 em , Anonymous Generalskan sa...

Du kommer att få grepp på jobbet. Ge det några dar. Ditt organisationssinne är känt i vida kretsar. Kul att du har jobb.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida