torsdag, februari 02, 2006

Mina hårda öron


Jag har ett (tror jag) något udda "problem". Jag har så förskräckligt hårda öron. Dom är som två masonitgnurglor - väldigt obekväma att sova på. Jag måste se till att ha en rejäl grop i kudden där mitt sovsideöra kan stoppas ned. Om jag råkar hamna fel och sova för länge på örat, vilket kan ske om man är lite på örat, så gör det JÄTTEONT i örat i flera minuter. Och har jag varit på örat på gör det även ont innanför örat, i huvet alltså. Usch jag har det verkligen inte lätt.

4 kommentarer:

Klockan 1:48 em , Anonymous Anonym sa...

Vad korthårig du har blivit.

 
Klockan 5:00 em , Anonymous Anonym sa...

Vi har alla hört talas om "Mannen med järnmasken" eller som maken skojade till det "Mannen med järnbaskern" , men "Kvinnan med masonitörat visste vi inget om. Trevlig helg för övrigt..

 
Klockan 1:14 em , Blogger Pia-Pralin sa...

Jag tror att Gud skapade oss av olika material för mina öron är mjuka som gummi... dina kanske är gjorda av backelit :-)

 
Klockan 1:35 em , Anonymous Anonym sa...

Jag känner med Dig!!! Hur är det när du är "på örat"?
Generalskans dotter

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida