onsdag, juni 28, 2006

Semesterhejsan

Jag är på jobbet idag en snabbis och skriver ut fakturor till maken, våra hemmaskrivare har gått på lunch för gott. Eftersom vi inte har Intörnet hemmavid så passar jag på att blogga lite också...

Idag ska jag hinna med MASSOR med ärenden i sta'n, så att jag slipper åka hit den närmaste veckan. Det är priskrig på bensin, så tanka bilen är ett måste. Och så apoteket, måste ha avmaskningsmedel till katterna (de äter sorkar i parti och minut, inte nyttigt för lilla magen). Och så bokhandeln, det går åt pocket nu när det regnar. Än har jag några olästa men jag vill ju inte sitta där tomhänt på söndag när det är stängt.... Och så handla lite mat. Och så banken, förstås.

Idag får vi hem 10 m3 ved som ska staplas in i vedboden. Semesterterapijobb.

"Ha de på bade'
din gamle sjokolade" som dansken sa

3 kommentarer:

Klockan 11:51 em , Blogger Maria sa...

Ha en fortsatt skön semester! Nu väntar en vecka för mig, gott! Sen blir det tre till lite senare.
Varmt och svettigt nu, då ska man inte jobba :)

 
Klockan 12:46 em , Blogger Karin sa...

När du får tid och om du har lust har jag en utmaning till dig. Läs mer på min sida.
Nu ska jag ha semster också!

 
Klockan 5:09 em , Anonymous Anonym sa...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida