tisdag, augusti 01, 2006

Oh regniga natt

Det har störtregnat inatt. Lilla Selma vågade inte gå ut och kissa, det fick bli på golvet. Och en liten korv också, hoppsan sa.

Linda Skugga snobbar idag i sin blogg om hur jäkla skönt det är att semestern är slut och att hon äntligen får börja jobba igen. Jag trodde hon var frilans - hon kan väl jobba dygnet runt om hon vill? Jag stör mig på henne, men kan inte låta bli att läsa bloggen. Den är helt fascinerande dum ibland.

Nu ska jag luncha. Med mig själv som enda stimulerande sällskap. Det är inte en själ mer här idag så det är tur att P1 finns. "Sommar" räddar eftermiddagen.

2 kommentarer:

Klockan 5:35 em , Blogger Maria sa...

Helt otroligt att tycka det är skönt att börja jobba! Visst är det kul att träffa alla jobbarkompisar, men jag får ångest när jag tänker på att det bara är en härlig vecka kvar. Det går ju jättefort!

 
Klockan 9:53 fm , Blogger Pia-Pralin sa...

Du har blivit utmanad!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida