måndag, juli 17, 2006

Utmaning jag fått av Karin o Pia P

5 saker i mitt kylskåp
1. Nyponsoppa (alltid)
2. Risgrynsgrötskorvar
3. En bit jordgubbstårta
4. Ägg
5. Tysköl

5 saker i min bil
hmm... den här var svår
1. Ett täcke som ska till kemtvätten
2. En liten döskalle med långt svart hår
3. Lite grus på gummimattan vid förarplats
4. Ratt
5. Stereo

5 saker i min handväska
1. En ficklampa
2. Tuggummi
3. Nycklar
4. Pappersnäsdukar
5. Snus

5 saker i min garderob
1. Varma tröjor
2. Jeans
3. Dunsockor
4. Mjukisbrallor
5. Kavajer

2 kommentarer:

Klockan 8:34 fm , Anonymous Anonym sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 
Klockan 3:59 em , Anonymous Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida