måndag, augusti 14, 2006

Utmaning igen

1. Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
* Informatör* Montör* Snabbköpskassörska* t f Marknadschef
2. Filmer jag gärna ser om och om igen:
* Sällskapresan-filmerna * Terminator-filmerna * Det stora blå * Hitta Nemo.
Fyra städer jag bott i:
* Nyköping * Motala * Falun * Stockholm
4. Fyra TV-serier jag gärna ser:
* Albert & Herbert * Hedebyborna (när kommer den i repris, SVT?) * Helt hysteriskt * Vänner
5. Fyra ställen jag vill åka till:
New York* Yttermalung * Tobago* Provence
6. Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
* Aftonbladet* Expressen* DN* Södermanlands Nyheter
7. Fyra favoriträtter:
* Fläskpannkaka* Älgstek* Pasta m tomatsås o fetaost m mkt vitlök* Rotmos o fläsklägg
8. Fyra ställen där jag trivs:
* I sängen* I trädgården* I svampskogen* Vid spisen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida