onsdag, november 14, 2007

Grisfeber

Igår kväll, vid Selmas sista kvällspink, skådade gubben ett monster nedanför ladan. Ett vildsvin av GIGANTISKT format. Han blev så upphetsad att han knappt kunde sova.
- Jag borde gå ut och sätta mig på pass.
- Men det är ju svinkallt och mörkt!?
- Men ändå. Fy fan vilket jäkla monster!
- Jaja men han är nog borta nu, älskling.
- Nejdå han är kvar. Jag känner det på mig.
- Sov nu.
- Ja, hm, jo, hm, godnatt.
- God natt.
- ....
- ....
- Fan jag borde gå ut och sätta mig...
- Soooov nu.
- Ok då.

5 kommentarer:

Klockan 1:41 em , Anonymous Anonym sa...

Fnissar lite lätt här borta på mitt kontor...

 
Klockan 2:04 em , Anonymous Anonym sa...

Köttet är ganska tufft på de där stora djuren så det hade ni inte velat haft i alla fall.
Trevlig helg

 
Klockan 4:34 em , Anonymous Anonym sa...

Trofén, generalskan, trofén!

Trevlig på dig själv!

 
Klockan 11:26 em , Anonymous Anonym sa...

Men Gud! Är de inte lite läskiga de där "svinen"? Går till attack mot människor va? Inte skulle jag då gå ut i mörkret utan body guard!

Ha en fröjdefull helg!

Kram AnCa

 
Klockan 10:47 fm , Blogger la linda sa...

han får väl sitta beredd ikväll :)fast var försiktig, har hört att de inte alltid är så himla trevliga. hälsa gubben lycka till!! (och stäng dörren om dig)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida