måndag, november 19, 2007

Segmåndag

Bläk. Grått och tråååååååkigt väder. Trååååååkigt på jobbet. Suck. Måste nog köpa lite lösgodis på lunchen för att inte svimma av tristess på eftermiddagen.

Igår gick vår TV sönder - plupp så försvann ljudet och plupp igen så försvann bilden och så började det lukta bränt. Vi fick alltså roa oss på egen hand, det blev ett par omgångar Chicago. Men idag är en ny TV inhandlad, så det är bara att stoppa undan kortleken igen.

Jag har extremt låg arbetslust idag. Den är nästintill obefintlig. Och så insåg jag imorse att jag glömt min systers födelsedag. F'låt.

4 kommentarer:

Klockan 3:42 em , Blogger Blygisens betraktelser sa...

Oj oj, har själv varit med om en TV som började ryka! Hade fyra stycken på den tiden, och hade ingen större koll på vad i hela friden som hände. Formligen FLÖG ut och skrek på grannarna...hehe...som kom in och drog ut kontakten och sedermera slängde den åt mig. Uj uj, jag får hjärtklappning bara jag tänker på det..

Sen vet jag hur det är att sitta och sega på ett kontor, eller var du nu är. Har ett bra tips: ut och gå på lunchen. det enda som hjälper. Lite iaf! :-)

Ha det gott, frkn Fleggman!

 
Klockan 3:55 em , Anonymous Anonym sa...

Tack Blygisen! Tog en lite prompe på lunchen, det var faktiskt uppiggande. Köpte 3-pack kexchoklad a 20,-, också uppiggande.

 
Klockan 8:35 em , Anonymous Anonym sa...

Frk Fleggman skall vara glad att hon är smal och smärt så att hon kan äta godis och kexchokolad.
Själv har jag enrollerat mig i Viktklubben och det tillsammans med det dystra, grå vädret kan knäcka den bästa. Min gamla TV började också ryka och fick snabbt flytta ut på balkongen.

 
Klockan 8:01 fm , Anonymous Anonym sa...

Viktklubben låter väldigt sunt! Och nyttigt! Och hälsosamt! Och kanske lite lite lite trist....

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida