fredag, november 23, 2007

Tvångstankar

Vi diskuterade tvångstankar vid fikat en dag. Alla hade nåt skumt för sig, jag måste t.ex. hålla extra hårt i handväskan när jag går över en bro - annars kanske jag kastar den i vattnet! hmm.

Men den sjukaste tvångstanken hade vår kära rara RIH, som generat avslöjade att hon är rädd att hon ska sparka undan käppen/rollatorn för gamla tanter o farbröder hon möter på gatan ... Vi garvade nästan ihjäl oss, för RIH är en så underbart snäll och mjuk liten dam.

2 kommentarer:

Klockan 3:10 em , Anonymous Anonym sa...

skrattar. Tvångstankar, jag har nästan en värre än RIH, jag är rädd att jag en dag kommer sparka till en sådan där liten liten hund som rymmer i en ficka och mer liknar en råtta.
Annars tror jag också att jag ska tappa allt som går att tappa om jag går på en högre bro. Så jag förstår precis.

 
Klockan 5:17 em , Blogger Blygisens betraktelser sa...

Hahaha, roliga tvångstankar!

Jg försöke komma på vad jag kan tänkas ha, men kommer inte på ngt just nu!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida