tisdag, november 17, 2009

Det var nåt jag skulle blogga om ...???

Jo men så var det - jag tänkte på en grej i morse som jag skulle dela med mig av, men den är ju helt försvunnen nu såklart. Jag får försöka skriva om lite andra saker i mitt intressanta liv.

- Vi hade beställt jultidningar - de kom häromdagen. Per häst! Ganska charmigt. Men, när tjejen red iväg så föll hästen i sken och det höll på att gå riktigt illa.... men hon fick styr på det och allt slutade väl.

- De är snälla på mitt nya jobb, men det är så intensivt att jag knappt hinner andas. Har ni nån gång hört uttrycket "många bollar i luften" så kan jag säga att det måste ha myntats på mitt jobb. Puh.

- Vi har beställt bergvärme - den blir installerad och nerborrad inom typ två veckor.

Nu vet jag inge´mera...

2 kommentarer:

Klockan 9:17 fm , Anonymous Sega pappan sa...

Det känns som det där händer nästan jämt. Alltså att man har nåt att blogga om i huvudet och när man väl har tid att göra det så är det som bortblåst. Säg till om du kommer på nån lösning på det problemet...

 
Klockan 8:55 em , Anonymous Generalskan sa...

Jobbet låter kul tycker jag det verkar som, men man blir alltid jättetrött när man måste sätta sig in i 1000 olika nya saker.(Tror jag att jag minns att det var) Bergvärme, det låter sofistikerat. Stackars pelletpannan som får stryka på foten.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida