torsdag, november 24, 2005

Innebandykillar

Innan jag träffade min man, var det en favorit att tillsammans med tjejkompisarna fantisera om vilken typ av kille som eventuellt skulle bli kvar åt oss som hamnat på glasberget. Bland de absoluta favoriterna var "en kille som jobbar på kontor, har Dressmankostym och dunjacka, kör en Opel och spelar innebandy med grabbarna varje torsdag". SKRÄCK!!!

Gudskelov hittade jag min drömkille och slapp gifta mig med en innebandyspelare i Dressmankostym. ;-)

6 kommentarer:

Klockan 1:54 em , Blogger Roger sa...

Men om han åt tjäder med enbärssås efteråt då?

;-)

 
Klockan 5:09 em , Blogger Maria sa...

Tja, blir det några såna killar över?! Tack för kommentaren, trevlig blogg du har :)

 
Klockan 8:22 fm , Blogger Frk Fleggman sa...

Tack iaia! Det värmde. Men du har rätt, såna killar kanske snappas upp av brudar i små nätta dräkter på väg till yogan.

 
Klockan 8:24 fm , Blogger Frk Fleggman sa...

Okey, Roger. Tjädern är en förmildrande omständighet. :-D

 
Klockan 11:27 em , Blogger Rex sa...

Dressmankostym med dunjacka och spelar innebandy? Man kan väl byta om till matchdräkt som de andra tjurarna?

 
Klockan 2:25 em , Blogger Roger sa...

Du har varit osynlig ett tag?
Inga innebandykillar som hämnats hoppas jag?

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida