fredag, november 18, 2005

Linda Rosing - ett fenomen

Nu är det slut mellan Linda Rosing och Fadde. Detta står att läsa i dagens Aftonblad. Linda ska satsa på en internationell karriär som pokerspelare. Tänka sig.

Jag vet inte varför, men jag fascineras av denna superbimbo. Det är faktiskt beundransvärt att hon lyckats hålla intresset för sin person vid liv i media. Jag menar, hon är helt ointressant som person - hon är inte ens uppseendeväckande snygg. Men ändå - hon har hamnat i rikspress med täta o jämna mellanrum sen hon klev in i BB-huset för snart tre (?) år sen. Varför? Är det för att vi behöver nån att se ner på? Nån som får representera det vi är rädda för att bli/vara/associeras med? Tänker på uttryck som trashig, tacky, blåst blondin, Huddinge-lolita m.m.

"Ja, vad vet jag mitt gamla luder", som pastorskan sa.

2 kommentarer:

Klockan 11:56 fm , Blogger Rex sa...

Hon verkar inte ha svårt för att bli kär iallafall.
Alla nya förhållanden är bäst och äntligen hittat rätt bla bla bla.
Ingen som talat om för flickstackarn att ett förhållande går upp & ner?

 
Klockan 3:57 em , Blogger Frk Fleggman sa...

Ja, hon är som en femtonåring. Kärleken är beständig och föremålen växlar.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida