torsdag, augusti 31, 2006

Valtider m.m.

Så var det dags för VAL igen. Jag tycker är svårt den här gången. Jag vet inte vad jag rösta på, faktiskt. Inget alternativ känns lockande. Har gjort div. tester på nätet och varje gång får jag svaret att jag är en klockren Centerpartist. Men, vaff, Maud... jag vet inte...

I morgon har jag semester, vi ska ta en tur till Dalarna igen. Det är dags att börja förbereda älgjakten bland annat. Alltid lika trevlig att åka dit upp, och lilla Selma får träffa sin stora kompis Ronja och springa av sig lite.

Selma artar sig fint, btw. Den här veckan har hon besökt veterinären och fått tremånadersvaccinationen. Hon är skapligt lydig och helt underbar att ha med sig ut i skogen. Skogpromenaderna får en helt annan dimension när man har henne med sig. Igår följde båda katterna med ut på promenad, vi var nog ett lustigt följe! Selma först, sen 2 st 2-beningar och så kissarna 10 meter bakom.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida