måndag, september 11, 2006

11 september - hurra!

De flesta förknippar väl inte 11 september med nåt positivt, men det gör jag! För tre år sedan idag så flyttade vi från Stockholm till landet och det är det absolut bästa vi någonsin gjort! Så hurra hurra och grattis till oss på treårslantisdagen! Aldrig mer Stockholm. Hoppas jag!

På bilden ser ni några av våra hyggliga grannar.

Lite roliga rubriker på aftonblahadet idag; "Jessicas nya bröst" (och vem är Jessica??), "Född efter 23 minuter" (rekordsnabb graviditet!?), "Linda Bengtzing lär sig knarka" (hupp), "Jag slår på min pung - är det normalt?" (eh.. nja).

2 kommentarer:

Klockan 8:14 fm , Blogger Pia-Pralin sa...

Grattis, från hysteriska Stockholm till Ko-lugna Sörmland...:-)

11 september innebar att jag blev uppsagd och sen kunde jag starta eget.... så även om nine eleven var otroligt tragist så kom det något gott ur det för mig.. men det är knappt man vågar skriva... :-/

 
Klockan 10:28 em , Blogger Maria sa...

Härligt att du vågade dig ut på landet! Ibland önskar jag att jag gjorde det...fast vi är ju halvvägs med vårt fritidshus i alla fall :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida