fredag, september 22, 2006

Freeeedag!

Solen skiner. Det är fredag. Våra bästa kompisar kommer i kväll och stannar hela helgen. Kan det bli bättre?! Lite trött är jag, men det får jag skylla på djurparken där hemma.

Kl 01.50 Väckt av vovve. Ut o kissa.
Kl 03.50 Väckt av katt 1. Ut o jaga.
Kl 04.30 Väckt av vovve. Ut o bajsa.
Kl 05.30 Väckt av katt 2. Ut och jaga.
Kl 06.00 Väckt av väckarklockan.
Kl 06.30 Väckt av maken. GÅ UPP NU ANNARS KOMMER DU FÖRSEEEEENT!

Idol-Snäckan - han är blott intet utan sitt hår.

2 kommentarer:

Klockan 9:23 em , Blogger Pia-Pralin sa...

Låter som en vanlig natt hemma hos oss!!

02.30 Hungrig katt väcker matte
04.30 Hungrig katt igen väcker matte

05.30 Duracellkaninen kryper upp ur sängen
06.00 Katten vill gå ut

 
Klockan 9:58 em , Blogger Maria sa...

Hahaha ! (Ursäkta, förstår om det inte är så roligt för er men det var rolig läsning) Jag vet nog inte hur bra jag har det!
22:30 Irriterar mig på att sambon sitter vid datorn när jag vill sova
23:00 Sambon lägger sig och jag får sova
6:00 Klockan ringer och jag går upp, om jag orkar, annars snoozar jag kanske till 7:00...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida